
Gevelreclame die niet te missen is!
KAAP Vlissingen: zichtbaar innovatief!
Bij KAAP, hét innovatiepunt van Zeeland, draait alles om vooruitgang. In de 4000m² aan binnen- en buitenruimte werken bedrijven, onderwijsinstellingen en overheden samen aan de grote uitdagingen van morgen: energy, food en water. KAAP kreeg onlangs namelijk een nieuw logo. Frisser, eigentijdser en met een uitstraling die past bij de ambities van deze plek. Bij een nieuwe logo hoort natuurlijk ook nieuwe gevelreclame! Aan ons de taak om deze aan te brengen op de gevel!
We begonnen aan de voorkant van het pand. Daar plaatsten we een logo van maar liefst 7 bij 7 meter. Dankzij het contrast met de donkere achtergrond valt de gevelreclame meteen op, zelfs als je er met de auto langsrijdt. Niet te missen dus, want de eerste indruk doet ertoe! Zeker op een plek waar innovatie centraal staat. Daarnaast zorgt het er ook voor dat het een stuk makkelijker te vinden is voor bezoekers.
Ook de zijkant van het pand werd flink onder handen genomen. We plaatsten daar namelijk de drie transitiethema’s die bij KAAP centraal staan: energy, food en water. Grote, krachtige woorden met impact. En daaronder prijkt de quote “Bring your innovation to life”. Een mooie zin, maar vooral eentje die de lading dekt. Want bij KAAP draait het om ideeën die groeien, tot leven komen en uiteindelijk de wereld een stukje beter maken. En dat zie je meteen zodra je de parkeerplaats oprijdt. Geen twijfel mogelijk: hier gebeurt iets bijzonders.
Onze ervaren DTP’ers doken in het ontwerp en stemden alles precies af op de vormen van het gebouw, de omgeving én de nieuwe huisstijl van KAAP. Want ja, een ontwerp is pas echt goed als het ook klopt met wat eromheen gebeurt. Alles moest één verhaal vertellen. Het kleurrijke logo van KAAP speelt daarin een hoofdrol. Niet alleen zorgt het voor een frisse, energieke uitstraling, het maakt het pand ook super herkenbaar voor bezoekers.
Voor de uitvoering trok foliemonteur Sarah eropuit, samen met een paar collega’s en een stevige hoogwerker. Want eerlijk is eerlijk: zo’n reusachtig logo plak je niet met z’n tweeën op een keukentrapje. We pakten meteen ook het bijgebouw mee. Daar plaatsten we een strak en subtiel acrylox logo, precies in lijn met de rest. Het resultaat? Signing die KAAP – letterlijk én figuurlijk – een heel stuk zichtbaarder maakt.
Ik wil meer informatie
over mijn Zichtbaarheid
Vul het contactformulier in of
Bel 0118 417 170
"*" geeft vereiste velden aan
Niet gevonden wat je zocht of op zoek naar meer informatie?
Laat het ons weten. We helpen je graag verder!
Stuur ons een e-mail
Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws!
"*" geeft vereiste velden aan
