Plan zichtbaarheidscheck

Vraag vrijblijvend een
Zichtbaarheidscheck aan!

Geen idee hoe je je zichtbaarheid kunt verbeteren? Of twijfel je over de juiste mogelijkheden hiervoor? Vraag dan een Zichtbaarheidscheck bij ons aan! Laat je gegevens bij ons achter, dan neemt één van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken. We komen dan vrijblijvend bij je langs voor een advies op locatie.

"*" geeft vereiste velden aan

Om je zo goed mogelijk te adviseren zijn we nog benieuwd naar:

Heb je een bedrijfspand?
Ben je in het bezit van een (bedrijfs)wagen?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Online versus offline reclame
Blog

Online vs. Offline: Waarom offline marketing nog steeds nodig is in het digitale tijdperk!

Offline marketing…
verre van ‘ouderwets’!

Even een snelle check: sta je wel eens stil bij alle reclame die je elke dag tegenkomt? Je scrolt waarschijnlijk dagelijks door een zee van online advertenties. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Toch kom je niet alleen online reclame tegen. Wanneer je op straat loopt zie je namelijk ook genoeg reclame! Denk bijvoorbeeld ook eens aan die grote billboards langs de snelweg, de verpakking van je favoriete snack, of die vette belettering op de bedrijfsauto die je vanochtend zag. Dát is offline reclame. En echt waar, het is nog lang niet ‘ouderwets’!

Tastbaarheid slaat aan
Een van de sterkste punten van offline reclame is de tastbaarheid. Een flyer in je hand of een mooie brochure voelt ‘echt’ aan. Het is tenslotte tastbaar en kan op je salontafel liggen. Dat zorgt toch voor een bepaalde vorm van zekerheid bij de klant die je met een advertentie op een scherm moeilijk kunt overbrengen als de potentiële klant je nog niet kent. Ook het zien van strakke gevelreclame of nette bedrijfskleding zorgt voor een bepaalde indruk bij klanten. Deze tastbaarheid kan met een online campagne natuurlijk niet worden bereikt!

Meer zichtbaarheid
Bij Zichtbaar weten als geen ander dat je juist op de locatie waar je bedrijf actief is, goed zichtbaar moet zijn. Je bedrijfspand moet daarom volledig onder worden gedompeld in je huisstijl. Denk daarbij bijvoorbeeld aan offline reclame zoals gevelreclame, bedrijfskleding, vlaggen, autobelettering en noem maar op! Deze vormen van reclame zijn een absolute topper om lokaal een goede indruk te maken. Dat komt door dat men je letterlijk tegen komt. Mensen zien je, herkennen je en herinneren je. Dit zorgt uiteindelijk voor meer klanten. Laten we eerlijk zijn, goede offline reclame is misschien niet in alle gevallen even goedkoop, maar dat is juist het mooie: het straalt kwaliteit en commitment uit vanuit je bedrijf! Het laat aan je doelgroep zien dat je bereid bent om te investeren in hoe je overkomt. Dat kun je bijvoorbeeld niet bereiken door online zichtbaar te zijn.

Raambestickering voor van bruggen adviesgroep in middelburg door zichtbaar

Korte online aandacht span
In een wereld van eindeloze ‘for you pages’ en tijdlijnen is de online aandacht span erg kort. Per dag zien mensen gemiddeld zo’n 6.000 tot wel 10.000 (!) online advertenties voorbijkomen. Veruit de meeste advertenties worden al na een paar seconden vergeten. Een fraai vormgegeven poster, opvallende bedrijfskleding of toffe autobestickering daarentegen kan langer de aandacht vasthouden dan het zoveelste Instagrambericht of TikTok video. Daarom is het erg slim om goed na te denken over je offline marketing, zelfs nu bijna alles in de online wereld gebeurt.

Offline én online?
Dus, denk je dat offline reclame niet meer van deze tijd is? Think again! Het is namelijk nog steeds een ijzersterk middel om jou zichtbaar te maken bij je doelgroep. Het mooie is dat we bij Zichtbaar gek zijn op zowel het oude als het nieuwe. Dus; ja, zeker offline reclame, maar wel met alle nieuwste trends! En daarvoor zijn genoeg mogelijkheden. Zoals gerecycled materiaal of de zogeheten combinatie methode. Hierbij wordt dan gebruik gemaakt van een combinatie van verschillende vormen van

offline reclame. Zoals goede belettering op bedrijfsauto’s en flyers die op de deurmat van klanten terecht komen. Maar het combineren van online en offline kan ook geen kwaad. Een QR-code op je flyer of een hashtag op je billboard kan het begin zijn van een mooie cross mediale campagne!

Dus, ben je klaar om je bedrijf te boosten door meer offline reclame? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we samen kijken wat voor jou werkt om je zichtbaarheid te vergroten!

Waarom is offline marketing nog steeds nodig in het digitale tijdperk? We hebben alle punten voor je op een rijtje gezet:

 

  • Tastbare reclame slaat aan bij je doelgroep!
  • Het zorgt voor aanzienlijk meer zichtbaarheid en herkenbaarheid in je omgeving.
  • De online aandachtspan is ontzettend kort, offline kan je de aandacht veel langer vasthouden.
  • Offline en online vallen ontzettend goed te combineren!
Full color raam en kozijnfolie voor HZ University of applied sciences in Vlissingen Spandoekframe film by the sea festival in vlissingen Belettering bord buiten bij Caisson in Kapelle Belettering interieur De Tuinmachine Shop in Goes Groot reclamebord voor Impuls Zeeland in Vlissingen Raamfolie en gevelreclame bij All Ears in Middelburg Autobelettering met goud en mat zwart folie

Niet gevonden wat je zocht of op zoek naar meer informatie?

Laat het ons weten. We helpen je graag verder!

Stuur ons een e-mail
team verkoop zichtbaar charlotte

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.