Wauw! Wàt een jaar was 2022!

Van Decopanels tot autobelettering, van raamstickers tot lichtreclame, van bouwborden tot bewegwijzering; het kwam allemaal voorbij dit jaar! Dat kan ook haast niet anders, want meer dan 351 nieuwe klanten wisten de weg naar Zichtbaar te vinden. Bedankt daarvoor! Maar dat is niet het enige wat er dit jaar gebeurde…

Ondertussen bij Zichtbaar…
Zichtbaar groeit verder! We verwelkomden 12 nieuwe collega’s in ons team, lanceerden nieuwe producten zoals onze Decopanels of microhubs. Een ander belangrijk onderdeel is de groei die Zichtbaar dit jaar heeft doorgemaakt. Door de overname van Masters of Sign in Strijen en JMC Signmakers in Bruinisse werd niet alleen ons werkgebied groter, maar zaten we ook lokaal en dichter bij de klant om hen snel te kunnen helpen. Dat resulteerde opnieuw in mooie opdrachten zoals bijvoorbeeld de akoestische textielframes bij Theater Zuidplein of maar liefst 21 frames met doeken op woonboulevard Mortiere in Middelburg. En daar waar hard gewerkt wordt, is ook veel materiaal nodig!

Het jaar 2022 van Zichtbaar in een notendop:

Samen jouw onderneming zichtbaar maken in 2023?
Is jouw bedrijf niet zichtbaar genoeg? Kan je woon- of werkruimte meer sfeer of decoratie gebruiken? We staan voor je klaar! Als totaalpartner in sign, reclame en interieur helpen we onze klanten letterlijk met het zichtbaar maken van hun bedrijf op de meest uiteenlopende manieren. Daarin zijn we graag betrokken; van het eerste adviesgesprek tot de montage van het eindproduct. Je kunt bij ons overal voor terecht; een logo aan de gevel, een fotoprint op de muur, het veranderen van kozijnkleur of een opvallende belettering van je wagenpark.

Die betrokkenheid vinden we belangrijk. Klanten, medewerkers, leveranciers; we nemen de tijd voor onze relaties… Juist omdat we in een tijd leven waar alles steeds sneller moet. Betekend dat dan dat we langzaam en inefficiënt zijn? Absoluut niet! Onze drive om kwaliteit te leveren maakt dat we onze tijd juist gebruiken om een goed advies te geven, om met elkaar te sparren en gedachten uit te wisselen op proces- en productniveau.

Dàt is pas Zichtbaar.

Met inmiddels 26 werknemers en 4 locaties in Zuidwest Nederland zijn we altijd dichtbij onze klanten. Klaar om te helpen en onze handen uit de mouwen te steken!

Reclamemakers van idee en advies
tot productie en realisatie.

Idee ontwikkeling

Opvallen en je doelgroep bereiken. Dat is vaak het idee maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Want hoe kun je van betekenis zijn en de meerwaarde bieden waar jouw doelgroep behoefte aan heeft? Creatieve denkers zorgen voor ideeën die je onderscheiden van concurrenten.

Productie

Onze in-house productie afdeling maakt van het idee en het ontwerp een tastbaar reclameproduct. Met ruim 30 jaar ervaring in de branche staan wij voor kennis, vakmanschap en kwalitatief hoogwaardige producten.

Realisatie

Handige signmakers geven je bedrijf, evenement of project een gezicht. Zij brengen alles samen en zorgen er voor dat jij je doelgroep bereikt. Zichtbaar dus!

Vlissingen

Gildeweg 31,